Časté otázky

Môžu zľavy využívať aj deti alebo seniori? - Pre koho je zľava určená je vždy určené v cenníku daného partnera a generuje sa aj na poukážku. Väčšinou sú zľavy platné len pre dospelé osoby.

Môžem si zľavy pomocou kumulovať a zvyšovať? - Nie je to možné. Zľavy sa nekumulujú.

Čo sú TOP ponuky? - TOP ponuky sú výraznejšie zľavy u partnera, ktoré sú väčšinou platné v obmedzenom období na určitú službu.

Musím si pri použití zľavy u partnera vytlačiť aj zľavovú poukážku kupón? - Áno je to potrebné. Zľavová poukážka obsahuje dôležité údaje (definicia zľavy, služby na ktorú si uplatňujete zľavu, termín uplatnenia zľavy, ID poukážky, Vaše meno a dátum narodenia), ktoré partner môže pri uplatnení zľavy verifikovať.

Prečo musím pri registrácii vypĺňať svoje meno priezvisko a dátum narodenia? - Tieto údaje slúžia na rýchlu kontrolu u partnera. Pomocou týchto údajov Vás môže partner rýchlo verifikovať pomocou napr. občianskeho preukazu.

Môžem si uplatniť u partnera aj iné zľavy ako mám na poukážke? - Nie je to možné. Zľavy sa uplatňujú len na služby, ktoré sú uvedené v cenníkoch pri jednotlivých partnerov a len v období na ktoré je zľava platná.

Dokedy môžem zľavu u partnera využiť? - Obdobie platnosti zľavy je vždy uvedená v cenníku a generuje sa aj na zľavovú poukážku. V iných termínoch Vám partner zľavu uznať nemusí.

Čo robiť keď som zabudol heslo? -  kontaktujte nás na benefit@skbenefit.sk